I'm back!

For now... Och nej jag har tyvärr inte skaffat mig något liv än. Det är faktiskt inte så lätt som man tror,särskilt om man inte tar sig ut genom dörren om man inte absolut måste. Men vad kan jag ha haft för mig då i min lilla trea helt själv? Jo! Jag har packat packat och packat... Så nu har jag i princip packat ner hela lägenheten förutom mig själv och det nödvändiga sakerna man behöver ha framme. Så nu är det bara att ta hit en kärra, slänga på grejerna och köra iväg. Ja det är väl ungifär vad som händer i mitt liv, och när jag är klar med flytten ska jag se till att jag skaffar mig ett liv som passar en 21 åring och inte en 86 åring som man kan tro att jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0