Onsdag

Jahapp, då vart det onsdag igen då. De senaste dagarna har jag mest vart upptagen med att packa inför flytten och fixa men går inte riktigt så bra och smidigt som jag hade tänkt, villket kan bero på att jag är lite slö. Och så får jag nog även skylla på att min bror varit elak och smittat ner mig! (Inte okej!) Men är inte så värst farligt i alla fall, jag klarar mig. Menmen, igår så tog jag mig upp på stan  för att träffa syster och hennes plutten. Syster skulle klippa sig så hon behövde någon som passa Denvec undertiden, (klart man ställer upp), så fick syster sig även en försenad födelsedags present.

Idag så började hinndersmässan, men inte har jag tagit mig upp på stan för att besöka den. Men det blir det nog imorgon när jag ska upp på stan för att träffa Nathalie. Får väl se om man kan skrapa ihop lite pengar till att köpa något kul, typ marknadsgodis.

Jaha, nej nu ska jag sluta babbla, det här var nog ett av de mest ointressanta inlägga jag någonsin skrivit, men bättren än inget. (eller kanske inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0