Sjukt bra bloggare... (Jag alltså)

Jag måste vara världens bästa bloggare! Jag är så sjuk bra på att uppdatera min blogg så det är inte sant!
Men jag kan ju skylla på att syster vart här med sin lilla plutt. De kom hit i torsdags ooch åkte igen igår kväll.. Och eftersom jag tycker att syster är så tråkig när hon sitter och bloggar medans jag och Denver lever rövare, så för att föregå med gott exempel bloggar jag inte när de är här. (Man vill ju inte vara den tråkiga, det klarar syster av så bra själv). Men nu när de har åkt så har jag ingen bortförklaring till min frånvaro, så då är det väl bara att sätta igång och blogga igen. Men intressant-faktorn på mina inlägga kan variera. Menmen så är det med det...

Jag skulle kunna lägga upp lite bilder från mitt besök, men min kamera har bestämt sig för att dö, och det är för jobbigt att ta sig ända in till sovrummet för att hämta kameran för att sen ta ut batteriet och sätta det i laddaren. Så kanske kan lägga upp lite bilder imorgon istället, om jag har laddat kameran tills dess... Men vi har haft det jätte roligt i alla fall. Tycker om när de är här och hälsar på, men det var nog sista gången innan jag flyttar skulle jag tror. Sen blir det nog inte så många sleepovers med dem, eftersom syster ska börja plugga, plutt ska till dagis och jag ska bo hos mammi. Känns både jobbigt och skönt att jag ska flytta, ganska surt att man blir tvungen att flytta hem till mamma igen, men skönt att slippa oroa sig över hur man ska ha råd med hyran. Men det är nog det bästa jag kan göra i min situation skulle jag tro. Imorgon flyttar i alla fall katten ut så då är det bara jag och ninni-ninen kvar här. Men hon flyttar nog också ut i veckan skulle jag tro. 

Ja det är väl typ så mitt liv ser ut för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0