Inte min dag idag

Nej idag är det inte riktigt min dag, eller nja riktigt så hemskt har det väl inte vart men ändå. Mest att jag är så jäkla förvirrad och klumpig så att inget vill gå som det ska. Fast man måste väl ha sånna dagar också ibland antar jag. Höll föressten på att bli påkörd av en buss på vägen hem, villket stärker teorin om att MalinO inte borde skaffa sig ett körkort. Jag menar kan jag inte ens cykla så hur f*n ska jag då kunna köra bil? Om jag säger så här, när jag var ca 14 år så voltade jag med min cykel ett helt varv och låg där på marken och fatta ingenting. Det pinsammste var att detta hände mitt i centrum i det området jag just flyttat till, och inte nog med det så stod ett gäng tonåringar där som höll på att skratta ihjäl sig åt min "lilla" vurpa. Fast tänk va coolt det hade vart om jag hade landat på hjulen och bara fortsatt cykla, DÄ NI! Sen en annan gång när jag var ute o cykla så körde jag rakt in i en parkerad bil. Ja, jag vet att det är sånt som folk skämtar om men jag körde faktiskt in i en parkerad bil. Så där har ni beviset på att jag är farlig i trafiken, så att sätta mig bakom en ratt kan få förödande konsekvenser. Det enda possitiva är väl att jag inte slår ihälj mig medans jag krockar och har mig. Fast om jag skulle volta med en bil så skulle det vara illa. Så vad tycker ni, ska jag ta och skaffa mig ett körkort eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0