Motgångar avslöjar snillet, medgångar döljer det...

Okej den här veckan är nog inte min bästa helt enkelt (klantgheten fortsätter). Nej inte har dagen idag vart någe bättre. Första halvan var bra fram tills dess att jag stänkte ner mitt öga med frätande ämne (bra Malin! suck...). Så då var det bara till att skölja massa och dra iväg till sjukahuset för ett besök hos ögondoktorn som sköljde en liter vatten i ögat på mig och gjode en liten undersökning. Och ja vad ska man säga? Jag är blind och kan inte se något på nått av ögonen, så nu vet ni det. Eller nej nu överdrev jag nog en aning, det blidde ju bara en liten skada på hornhinnan så de var ingen fara har fått droppar så de ska snart vara läkt. Jaha det var väl min dag i dag då, blev inte så värst mycket jobb men ändå....


Kommentarer
Postat av: Veronica

klantmalino ;)

2010-07-13 @ 15:29:44
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0