Om världen är upponer så står man på huvudet....

Idag har jag känt mig lite så här:

Har vart en rätt så jobbig dag idag för mig. Vaknade efter att ha fått alldeles för lite sömn (pga, de tropiska nätterna). Vaknade även och kände att jag hade väldigt lågt blodtryck, det var ett bra tag sen jag hade det, men påverkas väl av värmen antar jag. Så på jobbet imorse kändes det som om jag ville sätta mig ner och grina för att jag mådde så dåligt. Men sen sa jag till mig själv att skärpa till mig! Så jag klarade hela dan (duktigt Malin, *klapp på axeln*), men har vart skakig och häng hela dan så nu blir det till att vila om jag ska orka med den här veckan. Kanske är bäst att inte boka in något den här veckan så att jag får  vila upp mig. Vilket var ett tag sen man gjorde.... Ja så är det, så var det och så blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0