Första jobb-veckan avklard

Jahapp då var första jobb-veckan avklarad då, då kan jag ta och checka av det på listan. Men konstigt är det att man blir pigg på fredagen, är det inte så att normala folk är trötta? Fast i och för sig så kan jag väl inte påstå att jag är speciellt normal.
Och så är det ju studenten idag, så ett stort grattis till alla er som tar studenten idag! Och hörrni ta det lite lungt ikväll va? Annars blir det så jobbigt när ni ska iväg till arbetsförmedlingen på måndag.
Usch så gammal  man känner sig, det var faktiskt 3 hela år sen jag tog  studenten, menmen sånt är livet man blir gammal och grå snabbare än man hinner tänka.

Ja, jag kan nog bjuda på en student bild från min student...

MalinO And BabyTrash


Ja det var nog allt jag hade att säga för tillfället, men någon gång i framtiden kanske jag har något mer att tala om.
to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0