blablabla

Då var snart den här veckan slut och den har flytit på rätt bra tycker jag. Man har fått lära sig en hel del på bara en vecka, och så har man fått igång hjärnan. Så nu tänker man för mycket och har en massa åsikter om saker, fast det har jag alltid haft, bara det att jag nu har en anledning att uttrycka dem. Har fått en första uppgift som ska göras tills på måndag, och det är att jag ska skriva om hur jag hade det i skolan och hur det var på de skolor jag gått på och så. Om jag nu har uppfattat uppgiften rätt, men det tror jag i alla fall att jag har. Det svåra på en skrivuppgift är bara att börja. När man väl kommit på vad man ska skriva om och hur man ska göra det så brukar det flyta på bra. Men mitt problem är att jag inta har en aning om hur jag ska börja eller vad jag ska skriva om. Så jag måste ta och klura på det. Imorgon är det bara info om vfu som står på schemat, så det blir nog en lugn dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0