En dag i veckan som heter onsdag...

Ännu en dag tog slut, se på f*n! Går går alldeles för fort man hinner ju inte med! Nu e jag inne på min hmm 3:e skolvecka? Eller? Ja något sånt i alla fall. Och jag kan ju säga att det går hur bra som helst. Jag är väldigt förvånd över hur bra det går, eller jo visst allt går kanske inte så jätte bra eller jo ganska i alla fall. Ligger lite efter med läsningen men inte så farligt. Så! Idag hade man ju en "ledig" dag, men inte fick jag sovmorgon. Upp 6.30 för att va beredd kl 7 när golvläggarn kom. Men nu är allt som det ska igen. Eller nästan allt vi har inte fått tillbaka alla möbler på sin rätta plats än. Men nu behöver man inte oroa sig för att det ska komma en gubbe instormades i morgon bitti. Men jag har fått lite gjort idag, har hunnit läsa en massa och så har man hunnit med att träffa pojkvännen också.
Imorgon är det seminarium och muntlig redovisning som gäller och jag känner mig bra förberedd så det ska nog gå bra.


Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

men malin, du är väl ändå inne på din fjärde vecka i skolan :P

2010-09-23 @ 00:29:16
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0