Helg! Eller?

Torsdag och nu tar jag "helg", Jag ska med andra ord inte till skolan förenns på tisadag. Vilket känns riktigt skönt kan jag säga. Så nu kanske man kan komma i kapp med det man ligger lite efter med. Tänkte försöka att träffa lite folk också som jag inte gjort på jätte länge känns det som. Så imorgon blir det hem till bror med syster för att ha en syskonkväll med (förhoppningsvis) massa skratt och roligt. På lördag kanske man skulle ta sig hem till Ida och hälsa på. Men vet inte m syster drog tillbaka inbjudan när jag sa att "om jag inte fanns så skulle du inte ha några vänner *blink, blink*" Tror tyvärr att syster tog det på allvar. Menmen vad ska man göra....
Jaha det är mina planer så här långt och sen finns det lite mer alternativ jag kan ägna mig åt, så får välle se vad som händer. Det var nog allt för mej den här gången, någon annan gång blir det nått annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0