Onsdag

Jag hade en masa ideér om att blogga om helgen och så. Men fick ett samtal på måndags morgonen om att min farmor gått bort och då försvann lusten, vilket kanske är förståligt.

Så den här veckan började inte så bra. Men det är bara att jobba på. Igår så hade jag ingen bra start på dagen precis. Jag vaknade mycket tidigare än jag borde gjort så det blev till att sitta och vänta tills jag skulle iväg på föreläsning. Jag sätter mig på cykeln för att åka iväg, i bra tid för att hinna, men vad händer då? Nej inte punka eller något sånt. Nä, det är så här att de håller på med något vägarbete på den vägen jag brukar åka. Så jag har fått åka en annan väg ett tag, så igår åkte jag den andra vägen och när jag åkt en bra bit så har de spärrat av den! Så blev  tvungen att vända och ta en annan väg. Lagom stressad kom man upp till skolan och upptäckte att föreläsningen precis skulle börja så jag stressar till aulan. På vägen hoppas en tele2 kille på mig som jag måste springa ifrån. Sen hoppa en wasa kille på mig och jag hade ju inte tid! Så när jag väl kom till aulan så var jag självklart försenad så det var bara att smyga in och lossans som ingenting. Bra start på dagen... Ska upp till skolan idag för att skriva en uppsats, så får se hur det går med det. Får hoppas på att vi får till en riktigt bra uppsats! Man kan ju alltid hoppas.

Hoppas att ni har en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0