Onsdag

Idag har man vart uppe på stan och spenderat pengar. Det blev ju helt plötsligt höst! Och då måste man ju ha en bra höstjacka (vilket jag inte haft på ett par år). Så jag åkte upp på stan och hittade dem perfekta höstjackan, så jag är rätt så nöjd faktiskt. Sen hittade man ju lite mer saker som man tyckte att man skulle ha, så det jag har köpt är: en jacka, en tröja, ett par skor och en kofta (jag försöker intala mig själv att jag verkligen behövde allt). Sen åkte man hem igen för att plugga lite, men inte gick det inte. Nej självklart skulle man få migränskit, så plugga blev det inte mycket av, men det är en dag imorgon också. Ja det är väl vad jag har ägnat dagen åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0