Tisdag

Då vart det tisdag och i dag blev man utslängd ur sin lägenhet av en gubbe som kom och skulle lägga golv. Så blev till att sitta upp på universitetet och plugga. Sen fram emot 15 tyckte jag och syster att han borde vara klar. Men Icke! Då fick vi ta och sitta i trapphuset tills vi bestämde oss för att ta oss iväg till pizzerian för att äta. Sen när man kom hem igen och öppnar dörren så ser man att det inte finns något golv i hallen! Eller jo golv fanns det allt men ingen golvmatta bara en massa grått, påväg att stelna, material på golvet. Så då antar man att han inte blev klar i dag då. Så då måste man ta sig upp innan 7 imorgon igen, men inte tänker jag bli utslängd imorgon också. Jag får nog ta och hålla mig på mitt rum...

Så här bor man för tillfället:





Och så här fin är hallen:


Så vi bor i ett litet kaos just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0