Rasism är sååå 1900-tal!

Ja nu vart det en ny skolvecka igen och inte har man vart särskilt pigg idag inte. Nej för igår satt man uppe och titta på valvakan för att få se vart Sverige är på väg. Ja vad ska man säga? Åt hellvete kanske? Alltså helt seriöst undrar jag hur svenska folket tänkte när de gick till vallokalerna igår och röstade på SD. Nog för att jag redan visste att svenska folket är ganska dumma när det kommer till att rösta om saker. Men inte f*n trodde jag att de skulle vara så korkade! Eller jo kanske att man kunde ana det. Men att rösta på ett främlingsfientlig parti är ju helt idiotiskt om man inte själv är främlingsfientlig. Så då kan man ju bara konstatera att 5% av Svenska folket är främlingsfientliga vilket är riktigt sorgligt för förhoppningsvis så röstade man på detta parti pga att man delar deras åsikter och deras ideologi. En sak jag inte förstår är varför människor ska vara så trångsynta och inte kunna accepera andra människor för dem de är och inte döma dem för vart de kommer ifrån (eller vilken läggning de har)?

Och ni som hävdar att SD inte är rasister kan ju ta en titt på det HÄR.

Sen kan ni ju även titta på dessa videos...

 

Men nää inte är de rasister inte.... suck att folk går runt och tror att de inte är främlingsfientliga är ju skrattretande. "det var ju då, nu är de inte rasister" Yeah right! De måste ju helt enklet vara så att de gjort en totaländring i deras ideologi mm det tror ju jag också NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0