Vart tog den vägen?

Det här var ju inte bra! Mamma håller på att ta in alla "sommar saker" från balkongen och plötsligt insåg jag att sommaren var slut! Och gissa vad? Jag missa den! Jo för vad gjorde jag i sommar? Jag satt inomhus och skrubba väggar hela dagarna, men i och för sig så var det bra för annars hade man inte haft några såna där pengar som man ju måste ha. Jaha den finaste sommaren på flera år och man missar den, det var ju typiskt.
Menmen, sånt är livet I guess. Men ja e inte bitter.
Men jag har i och för sig inte ens märkt att sommarn gått förbi för jag tror ju fortfarande att det är typ maj.
Är man förvirrad så är man, sen så går ju allt bara fortare och fortare ju äldre man blir. Så snart sitter jag väl där 80 år och skägg, och undrar vart mitt liv tog vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0