Borta?

Läste nyss på systers blogg om hur hon har hittat tillbaka till sig själv igen och hur hon innan gick på autopilot. Jag tror faktiskt att det motsatta har hänt mig, alltså jag hade hittat mig själv och var glad och nöjd med det. Jag är den jag är take it or leave it. Men nu helt plötsligt har jag gått in i samma roll som jag haft i tonåren, den blyga osäkra Malin är tillbaka och förstår inte varför? Skummt det där, men då är det väl bara att hitta tillbaks dit antar jag. För inte vill jag vara som i tonåren inte. Är ju inge kul att bry sig om vad andra tycker om mig, vill ju kunna visa vem jag är. hmm... Aja jag får väl gå på jakt och se om jag hittar mig själv drällandes någonstans i ett hörn. Kanske skulle ta och städa lite, kan ju hända att jag hittar mig själv under någon gammal tröja eller något... Menmen nu babblar jag bara eftersom jag inte har så mycket annt för mig.. så jaha, ha de så bra! see yaaa!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

jag kanske hittade dig och inte mig? jag kanske har snott dig!? :O

2011-02-15 @ 23:10:01
URL: http://nextpage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0