DansaDansaDansa!!

Ja den här veckan har jag haft fullt upp med att må dåligt och plugga! Men jag har även hunnit med lite dans! Ja, för första gången på snart 4 år så har jag tagit upp dansen igen. Åhh, jäklar! Vad otränad jag är! Jag har fortfarande träningsvärk sen i tisdags då jag hade ett 1,5 timmes pass. Förr höll man ju igång i 2-2,5 timme? Nått sånt typ 6 timmar i veckan eller nått... Så det var ta mig f*n på tiden att jag började träna igen! Jag förstår inte ens varför jag slutade med dansen, insåg nu hur mycket jag faktiskt har saknat att dansa. Det är hur härligt som helst, (I love it!) Så nu blir det dans på tisdagar som gäller och sen hade jag tänkt att gå och pröva på zumba i nästa vecka, sen kanske jag utökar det med att lägga till lite street också. Ni kan ju bara tänka er hur läcker jag kommer vara till sommaren ^_^*

Kommentarer
Postat av: Nathalie

men ser man på, jag vill också dansa =)

2011-02-04 @ 19:21:13
URL: http://sweetcandylie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0