Det var ett tag sen!

Ja det var ett tag sen jag var inne här och skrev sist. Kan väl säga att det nog inte hänt så värst mycket sen sist (tror jag?), mer än att det har blivit ett nytt år. Vilket betyder nya möjligheter! Så, vad hade jag planerat att lyckas med det här året då? Ja ni, det kan man undra, men något kommer jag nog lyckas med innan året är slut förhoppningsvis. Men nu kan jag tyvärr inte babla på mer, skall just börja min hemtenta så wish me luck!

Jaha jag kan nog ta och skriva lite till i alla fall. Verkar inte som om jag kan komma in på studentforum och hämta min tenta för tifället. Tycker det är ganska dumt att ha problem på den sidan en dag då folk ska tenta, men det är väl antagligen just det som är problemet, att alla försöker komma in på sidan. Det är ju lite irriterande när man gått upp tidigt och fixat för att man ska få en tidig start och så kommer man inte åt tentan! Menmen... sånt är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0