Måndag

Sitter just nu hemma under mitt täcke och fryser.. Och upptäckte just att jag har mascara över hela ansiktet! (hur lyckas man??) så ett tips! Om du ska vila en stund kolla dig i spegeln innan du ska ut igen! Menmen ska snart dra iväg till Universitetet igen efter att ha vart hemma och vilat lite. Började min nya termin idag och har haft genomgång och info om kursen på morgonen... Ja, de var ju inte så jobbigt precis men om ni nån gång har haft blodtrycksfall så vet ni hur jobbigt jag hade det. Jag trodde nästan att ja skulle dö och inte kunde jag ta mig därifrån heller.. (suck) Men det gick bra i alla fall, jag överlevde ju eller? Men nu har jag fått i mig lite vatten och socker så nu är jag fit for fight igen! See yaa! ^_^*
Kan tillägga att den nya terminen verkar hur skoj som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0