Och så var det måndag igen...

Nu har jag just beställt den sista boken till min första del kurs, känns lite illa att de måste kosta så mycket.. Menmen så är det att vara student! Känner mig ganska allmänt förvirrad just nu, vet typ inte alls vad vi håller på med i skolan och det känns som om jag ligger efter massor.. Fast det har ju i och för sig bara gått en vecka sen jag började så det kanske är förståligt om man är lite förvirrad så här i början, det ger sig väl det med hoppas jag.. Känner dessutom att min kropp är i helt obalans vilke inte är ett bra tecken när man har en massa saker som måste göras. (suck) Nej nu ska jag fixa mig i ordning och sen ta mig iväg till skolan... Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0