Onsdag? eller? näää....?

Jag har hela dagen gått runt och trott att det är onsdag, men icke! det är ju bara tisdag! hm... vad tiden går långsamt... Menmen, imorgon är det i alla fall onsdag om jag inte har fel..?
Har nyss kommit hem efter att ha våldgästat Nathalie... ^_^ Hade det trevligt och det är alltid lika kul när jag kan underhålla den knasbollen.. (haha!) Var inne på affären och skulle handla lite mat och fika, så vi står alltså där vid läsken och jag frågar "Ska vi ta en soda?" *dunk* Pizzan jag håller i flyger ut ur kartongen och hamnar på golvet och vi båda dör av skratt! (Det var kul, tro mig) Så ja, vad ska man säga? Nathalie har den effekten på mig att jag råkar ut för konstiga (klumpiga) saker när jag umgås med henne... Men det var kul att träffas, det var som sagt ett tag sen.. Men känner att det blev lite kort med tid att umgås, men får ta och umgås mer en annan dag...
Jaha det var väl allt för mig just nu då! Ha en bra kväll/Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0