Spindlar

Den här veckan så håller vi på att studera småkryp på naturen. Ja vad ska man säga om det? Det småkryp som vi  fokuserar extra på är spindlar! Jag kan väl säga att jag är skit fånig som är rädd för dem. Seriöst de är typ 1-2 cm stora och jag skriker som en stucken gris när jag ser dem. Jag menar vad ska de göra mig? De spindlar som vi har här kan ju knappt bita igenom huden på en. Varför ska jag då vara rädd? Jag förstår inte, det är ju skit fånigt! Jag kommer ihåg när jag och Lelly var ute vid "pölen" (badställe) Och vi går in på toan som finns där och efter någon minut så tittar jag upp i taket av någon anledning och jag trodde jag skulle dö! Hela stället var invaderat av spindlar! (Jag skojar inte det var flera hundra som kröp runt där i taket) Så jag sprang skrikandes därifrån så fort jag bara kunde. Ja vad ska man säga om det? Att jag är en mes kanske? Nej, jag måste säga att det där med att vara rädd för ofarliga saker är bland det fånigaste som finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0